dimarts, 21 d’abril del 2009

VISITA AMICS!

Després de molt de temps sense escriure, ja que he estat molt ocupat, al principi amb el pis, després amb el projecte i després preparant el viatge per als meus amics!! Resumisc un poc el que ha passat durant aquest temps.

Primer que res, cada vegada estic més content de viure al pis. Ha sigut un encert total!
Segon, vam fer una festa de benvinguda del pis i va ser tot un èxit! va vindre moltíssima gent i de totes les nacionalitats! Hi havien espanyols, valencians, vascs, suecs, polaques, alemanys, danesos, xinesos, japonesos, de sierra leona, colombianes, venezolanes, mexicans, francesos, italians, aust ríacs, holandesos, noruegs. En definitiva, va ser una festa multicultural i ens ho varem passar genial.

Després ja va ser tot un caos, fent el projecte i arreglant el viatge per als que venien a veure'm, que encara que pensen que jo no he fet res, estan molt equivocats. Encara que he d'admetre que plus ha sigut el meu salvador, sense ell no haguera pogut planificar el viatge tan magnífic i espectacular que hem fet.

Bé doncs, sols em kedava esperar a que els tiparracos i tiparraques arrivaren a l'aeroport, com son un poquet tontets (desde el carinyo) vaig tindre que anar a arreplegar-los a l'aeroport! Això era el divendres dia 10 d'abril! Es van aposentar on es tocava i a l'endemà cap a xi'an!
En xi'an passarem el dissabte i el diumenge, varem veure la muralla, els guerrers i 4 coses més de per alli. El dilluns posarem rumb cap a Beijing. La capital va ser espectacular! Alli vàrem veure la gran muralla, la ciutat prohibida, el heaven temple, el summer palace, el buda temple, tian'anmen i vàries cosetes més. Allí estiguerem fins el dijous per la nit que tornàrem a Shanghai. En el pròxim post ja contaré shanghai!

Espere veure moltes fotos al facebook i tuenti!!!!!!

ADéu!!!!

xiste del dia:

això és un tiparraco que es mor en dilluns i diu: ostia puta, doncs si que comence bé la setmana!!!!!!!!

1 comentari:

  1. bo, espere que salva m'ho conte millor pq tu t'has dixat moltes coses crec jo..jejej
    m'alegre de que et vaja tot molt be, i que per aci no se te troba a faltar gens..jejeje (aixo tmb va desde el carinyo..)

    ResponElimina