dissabte, 4 d’abril del 2009

HAINAN!!!!

Hi everyone, I know that I spent so much time without write here, but I'm very busy this days. I moved to the city, I had to buy the staff for the apartment, apply for internet, sign the contract, do my project, study chinese. Moreover, I spent 5 days in Sanya, in Hainan Island, relaxing myself, :)

If someone of you don't know where is Hainan, I'll tell you that it is in the south of China, between Vietnam and Philliphines. So you can imagine which weather it was there. On facebook you'll find the pictures!!!!

Once I did the brief introduction I can tell you about the trip!
Our trip started on wednesday from our lovely campus Jiading. We took the bus to the airport very happy and excited. Once in the bus, I decided to see our schedule flight, and surprise: The plane was taking off from the other airport!!! alarms on!!! We had to get off the bus and took a taxi. Fortunately, we had enough time!!

We arrived to Sanya, it was 30ºC. Cool, like a summer. We arrived to the hostel, funny recepcionist was there!! We got the room and we went to the beach! The day after we went to see "The Monkey Island", and island where the monkeys are jumping and running around and you can touch and see them!

The next days were the same, paradisiac beach with a coconut during the day and party during the night. :)

Bueno i ara parlaré en valencià que ja m'he cansat de l'anglés! La qüestió és que el viatget va estar de puta mare, varem coneixer molta gent, inclús un espanyol que estava treballant alli!!! FLipaaaa! Però lo millor de tot eren les recepcionistes, que volien aprendre espanyol! Mala risa, tots els matins master class the Hanyu-Espanyol!! El lloc era molt agradable i confortable i com no, molt FAMILIAR!!! jeje

Açò és tot fins el moment, bueno, açò i que ja estic vivint en la ciutat en un apartament en la planta 21 amb unes vistes que flipes!! Atents al facebook que colgaré fotos del viatge i de les vistes del pis!!!

Com diria uno que jo conec:
Bon vent i barca nova!!

joke of the day (from Iñaky):

There are two bitches in a motorbike,
and suddenly your mother fell down!!!!!!!

5 comentaris:

  1. que gran eres migueeeel!! me emocionat i tot

    ResponElimina
  2. 10 meu! que freak eres, mira que anar a "The Monkey Island"!!!! Has vist a Guybrush Threepwood ????
    21 pisos... que wapo! només despegar de Munich podrem vore ja el teu pis des de l'avió!

    ResponElimina
  3. mikel!!m'alegre de que al final pugueres pillar l'avio..jeje
    no sabia que et canviaves de pis... i menys a un pis 21!!ahi ja si fa molt d'aire...jejej

    ResponElimina
  4. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  5. jo vull una camiseta d'eixes floretjades que he vist pel feisbuc! me la portaràs?jaja


    xiste del dia de ma uela Irene:

    Això és un xiquet què sa mare li mana un "recao"; comprar magnesia efervescent (una cosa per a millorar a digestió). I el xiquet com de costum, es passa tot el camí fins a la tenda repetint:

    - Magnesia efervescent, magnesia efervescent, magnesia efervescent...

    En això, arriba a la tenda i quan és el seu torn se li oblida. La tendera tota ambale, el convida a seure un poquet mentre s'ho pensa.

    I pam! Va i esperant es tira un pet. I les dones que estaven per la tenda totes exaltades li criden:

    - Porc indecent!!!

    I de sobte tot emocionat, salta l'altre:

    - Això era!!! Magnesia efervescent!!!


    Si em superes al següent post et regale jo una altra camisa de flors!jajaj

    ResponElimina