dilluns, 23 de març del 2009

SOM EL DIMONI!!!

Per fi ens n'anem a la ciutat o com diuen alguns per fi podrem disfrutar de l'agradable fum tòxic dels cotxes, dels ruidos, dels veïns xinos xillant, de les putes en les barberies, i en fi, tota ixa serie de coses que té viure en una de les ciutats més grans, ruidoses i contaminades del món. Podrem fer festa cada nit, cuinar-nos i inclús anar a pel pa tots els dies.

Però no anem tots a la ciutat, alguns es queden al campus. Per fi podran disfrutar de la seua estància, per fi podran estar tot el dia en l'habitació sense que ningú els moleste, per fi s'han desfet de qualsevol relació interhumana, per fi podran sentar-se a parlar amb els seus vertaders amics (els del msn).

Mira tu, estos estrangers, venen a xina i volen festa, coneixer gent i coneixer la cultura xinesa, que maleducats, que no venen sols a estudiar! ¿No és acàs la universitat un lloc on has de sofrir, amargar-te i sacrificar-te per a ser el millor? ¿Per a què divertir-te si pots estar amargat tot el temps? ¿Per a què passar la millor etapa de la teua vida de forma agradable i aprenent si pots pots aprendre amb sofriment? Eixa és la actitut. Malhauradament, com alguns diuen, nosaltres som el dimoni, perquè sabem el mateix que qualevol, estudiem el mateix que qualsevol, treballem igual que qualsevol, però a més, també sabem divertir-nos, passar-ho bé i disfrutar del que tenim.

Este post no té xiste perquè no és un post oficial de la meua estancia en shanghai!

10 comentaris:

  1. Estás enfadado con el mundo? O solo con los chinos? XDXD

    ResponElimina
  2. Noelia, jo crec que està en desacord amb la família... però MIQUEL, MAIKEL, MIGUEL... estem amb tu! no ho dubtes... disfruta i a més: aprèn!

    ResponElimina
  3. jo crec que està enfadat amb el de la llimonà...

    ResponElimina
  4. jajaja, ni estic enfadat ni amb desacord, com molt be ha dit pau ha sigut una contestacio sarcastica a llimona, pero tot desde el carinyo!!!

    ResponElimina
  5. Llimona es limonada??? Quién es el de la limonada?? Porque estás enfadado con él?? Perdón por mi ignorancia, pero es lo que ocurre cuando intento seguir tu blog sabiendo CERO de valenciano...

    ResponElimina
  6. Estic totalment d´acord amb tú. M´alegre que per fi algú sàpia disfrutar la vida de veritat. Ojalá folles, tío.

    ResponElimina
  7. El primer dia que leo tu blog, y me encuentro con un miguel furioso, que mal. No se con quien te has enfadado, espero que todo se resuelva. :)
    Yo estoy totalmente deacuerdo con tigo, hay que sifrutar la vida.
    Pero si te soy sincero yo era como ellos, creo que todo depende mucho de las influencias de la gente que vive cerca de ti. Hay un proverbio chino que dice:"Tù sigue tu camino, que digan lo que quieran". Llevan siglos diciendo eso, pero en realidad no es tan facil siempre hacer lo que uno dice. La verdad a mi me ha costado acostumbrarme. Tu puedes preguntar porque los estudiante chinos no quieren disfrutar de la vida. Yo creo que no es porque no quieran, sino porque no pueden. O a lo mejor sí pueden ahora que estan en la uni, pero al llevar tanto tiempo estudiando tan duro sin poder hacer lo que ellos querian, sin "disfrutar de la vida" ahora ya no se acuerda de qué era éso. Por eso, vive la experiencia, no cambies por los demás, ya que tú sí que sabes que es vivir de la vida.

    ResponElimina
  8. Bono, cadascú elegeix el que vol i el que vol si li agrada s'ha de respectar. No se que ha passat pero amb tú he discutit moltes voltes d'este tema, cadascú disfruta de la vida com vol. El pitjor que pot fer ú es menysprear el que elegeixen els altres ( i en això tu i jo hem discutit moltíssim). Si tu vols anar de festa i un altre prefereix quedantse estudiant o millorant els seusconeixements pues ves. Simplement respecta a aquell que no pensa com tú.

    Lo important es estar agust en tu mateix, si penses en els demés es que no ho estàs.

    ResponElimina
  9. woooow, quanta polemica ha creat este post, m'alegre, a partir d'ara els fare tots aixi.
    He dir-vos a tots que no estic enfadat en ningu, simplement he contestat a una provocacio que m'han fet desde un altre blog (crec que sabeu quin es). I Javi, a mi em dona igual el que faja la gent, jo faig el que jo crec que he de fer, el que ja no m'agrada es que eixa gent hem critique per el que faig. Crec que t'has llansat massa pronte a la picina en aquest cas, et recomane primer que llegisques l'atre blog, i aleshores comprendras el meu, i ja podras donar la teua opinio.
    Ifan m'alegre que hages llegit el blog, a vore si ho fas mes frequentment, :). A mes, m'ho estic passant genial per xina i ja se parlar algo de xines, jeje.

    Proxim post sera de HAINAN!!!!!

    ResponElimina