diumenge, 1 de març del 2009

JA TOCAVA

Després de 12 dies per Shanghai fent papelorios, revisions mèdiques, visitant, fent fotos, etc; per fi, vàrem fer un festa. Aprofitant que era l'aniversari de yimonadevaes i d'un japo, anàrem a sopar a un restaurant japonés. Allí estàvem, a les 7.30, preparats per a sopar. Era el típic japonés en el que el cuinen davant teua el que tu vulgues. I entre plat i plat, xupet de saque. I com tot estava inclòs en el preu, 150 yuans, pos menjar i beguda a manta.
Era curiós, tornar a recordar aquella antiga sensació de estar bufat a les 9 de la nit. També era agradable fer la sopaora, però ara amb saque i cada vegada que treien un plat nou, jejeje. O siga, que conteu unes 6 ó 7 sopaores, més o menys.
La cosa anava així. A les 9 tots els de la taula (unes 18 persones) estaven xillant, cantant i fent el gamba, bueno, tots menys les xinetes, que no beuen massa.Lo graciós és que ens miraven als demés amb cara d'assustades i preguntant cada 5 minuts, estàs bé? segur? si no et trobes bé dis-m'ho. I jo partint-me el cul. De ves en quan li deia a alguna q estava marejat, per a que es preocupara un poc, jeje.
Això va ser bàsicament el sopar. Suposadament, després del sopar haviem quedat amb una xineta (tremenda per cert) i les seues amigues (no les he vist mai) i amics (si no venen millor) per a anar a un karaoke. No cal que conte que mai anàrem al karaoke. A les 10 haviem quedat per a lo del karaoke. Vegent la demora, la xineta em tocà dient-me que ells ja estaven en el karaoke i jo, tot castanya dient, a pos, enviam la direcció que ara després anem! Dit i fet, la xica m'envia la direcció.
La qüestio és que vam ixir del restaurant sobre les 11 més o menys, amb un pet com una astral i ens n'anarem cap a un pub que no estava molt lluny. Només ixir del restaurant ja vaig notar que la sueca no estava molt bé, jejeje. I efectivament, va ser arribar al pub, estar un ratet alli, i pumba ... Res, que vàrem tindre que tornar a casa perquè no s'aguantava en peu.
Una vegada en el taxi, vaig pensar, ostia, el karaoke!!!!! Res que li vaig tocar a la xineta per explicar-li l'assumpte i em va dir que tranquil que ja quedariem la setmana que ve. Així que perfecte.
Arrivàrem a casa, gitàrem a la sueca i anàrem de after a l'habitació a menjar xoriç i formatge.
Ara, el pròxim dimercres tenim una minifesteta en el campus amb els nostres alumnes mentors. Xinets i xinetes, uns més vergonyosos que altres, però gent de puta mare. Així que atents a les historietes, jejeje.

Xiste del dia: (a mi em pareix brutal!!!! jajajajjajajajajajajjajaj)

What's the difference between a blonde and the titanic ?
You know how many men went down on the titanic.

6 comentaris:

  1. Bueno, en nombre del genero másculino que lee este blog tan plurilingüe, te exigimos fotos, con tu super cámara, de la fiesta, de esas 18 personas, de la china esa tremenda, y claro, de la sueca borracha. Fotos del campus, fotos de shangais......FOTOS!!!!

    Por cierto, realmente Mari y yo nos estamos aficionando mucho a los chists de rubias. Éste ultimo ha sido muy bueno

    ResponElimina
  2. Bono rei, que fas?

    M'he enterat que tens un blog, ole ole i ole, directe a Google Reader. Espere que ho pases be, i com be diu este Joan de dalt: document gràfic ja!

    Bo, et seguiré igual que ens segueixes als rugberos de Tavernes.

    Un abraç!

    ResponElimina
  3. Per cert t'he posat un enllaç desde el blog conilllingus!

    ResponElimina
  4. m'he fet seguiora del teu supeblog contador de xistesss!! ;)

    ResponElimina
  5. Miquel!!haureu d'ensenyar a les xinetes a beure a la spanish way!jajja, que la nostra xineta tampoc beuu, mig gotet de sangría i au!jaja
    tengo tré picinas amunt!!!!

    ResponElimina
  6. de ves e quan li dia q estava marejat per a q es preocuparen un poc... q capoll jajaj

    ResponElimina