dilluns, 16 de febrer del 2009

PRIMER POST!

Bo, com ja havia anunciat, he decidit escriure un blog sobre la meua vivència per el llunyà orient. Ací aniré posant de tant en tant cosetes curioses i interessants que vagen ocorrent. Si algú es pregunta sobre la freqüència d'actualització, ha de saber que aquesta serà totalment random, a més a més, la majoria de temes tractats seran familiars. El llenguatge usat, variarà, depenent de la situació, entre anglés, valencià o castellà, arribant inclús, a
entremesclar-se algunes voltes.

Bé doncs, entrem en matèria. Primer que res voldria agraïr-vos a tots els que vàreu vindre el dijous, el divendres o els dos dies a despedir-me. També als que no puguereu vindré per diversos motius. MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!!!

Sobre el viatge, sols dir que des de que vaig ixir de ma casa fins que he arribat a l'habitació han passat unes 21 o 22 hores!!! Ahhh! I una altra cosa, quan vaig baixar de l'avió de Munich, vaig tornar sentir eixa agradable sensació de pis gelat, de fred i de neu, que tants i tants records em porta a la ment!!!

Us emplace a que seguiu el meu bloc i a que comenteu el que us parega!!!

ADEU!!!

MiquelP

11 comentaris:

  1. Iee, primer comentari!

    M'alegra que haja anat bé el viatget i ja hàges arribat allà. Bueno, espere que actualitzes cada 2 per 3 el blog; jo, persupost, estaré sempre esperant vore eixes actualitzacions. Au!

    Fermí

    ResponElimina
  2. Ye tu, encara estás viu?! 22 hores?!?

    Cuidat molt aquest semestre, i no te pases molt que allí no s'ho pensen molt en tancarte e? i fesme el favor, no em sigues xona i te pilles per una xina, q no vull que et quedes allí. Jo per la meua part tafegisc al meu lector de feeds i espere que el teu blog siga prou mes actiu de lo que es el meu

    ResponElimina
  3. ye! soc Joan de nou. visiteu el meu blog tb(ahi fent-me publicitat) i el de lletgos.org clar!

    jajaja una abraçada nen!

    ResponElimina
  4. I think it's just 4 u spaish... :( not for me too!!!
    a big kiss anyway , tio.
    I wish the best 4. Good luck and take care ;)

    ResponElimina
  5. Jo també t'he ficat en el rss!!
    Ja tinc ganes d'anar allí!!! jejejeje.

    Ale ara a escriure molt i tu joan menys propagandeta i més escriure, eh?? :p

    ResponElimina
  6. Hola bomikel!!
    M' alegre de que el viatge haja anat bé. Espere que escrigues sovint per tindre notícies teues seguit jejeje. I a vore que fas...
    Un besset! Salut!

    ResponElimina
  7. Bueno, como más o menos he podido entender (pués mi nivel de valenciano está muy muy bajo...) veo que has tenido una viaje laaaargoooooo, no? Lo importante es que hayas llegado bien y que disfrutes estando en el "llunyà orient" (que supongo será lejano oriente ;-p).
    Muchos besos y cuéntanos más cosillas!

    ResponElimina
  8. Jeee crack!! Com van les xines?? Espere que molt bé jo no vaig anar a la despedida pq no hem va donar la gana e? (no perque no podia) XD.

    En fi ja mos contaras com van les coses per allà i espere que t'ho passes de pm tio ^^.Jo estic pensant en ferme un blog pero soc massa gos per a escriure.

    Que vaja be Bono

    ResponElimina
  9. Eii Bono, espere que et vagen anant ben bé les històries xineses, a veure si ens fas una bona biografia i a veure a més amés si hi ha sort i la podem dur al cinema hehe. Vinga un abraç mestre

    ResponElimina
  10. EY BONOOOOO!! ERES EL MILLOR!! ARRASA EN CHINAAAAAAAAAAAAAA i ves espai q això de q esta lluny f apor....per cert, t'has vacunat no?? besets wapoo!! jo ja e tornat a valencia!! auuu

    ResponElimina
  11. Holaaa Bono! Nose com t'apanyaràs, però la veritat és q per valent no et tancaran... deu ser bastant frustant parlar i que ningú t'entega!!! Però tu eres un viatger nat i segur q sobrevius. Espere que quan nosaltres anem ja controles la situació, q ja comence a tindre nervissss. Hui he sabut que la teua germana vé... una sorpresa agradable! he parlat amb ella i l'he posat al dia un poc. Bé, contimuem llegin-te... a disfrutar! NEUS

    ResponElimina