diumenge, 22 de febrer del 2009

SORPRESES VÀRIES

Per fi he pogut entrar en la biblioteca, després de explicar-li al segurata, entre gestos i el poquíssim xinés que sé, que sóc estudiant d'ací però que encara no tinc la targeta d'estudiant (15 minuts he tardat!). Ja contaré este tipus d'anècdotes altre dia, en aquest post vaig a contar les sorpreses que m'he trobat durant aquesta setmana. Les separaré en distints grups.

SORPRESA MOLT DESAGRADABLES: el campus està a fer la mà del centre de la ciutat, és a dir, a 45 minuts en autobus. Angonia total, mal asco, pesadilla. Com vulgau anomenar-ho.
SORPRESA DESAGRADABLES: en el campus en el que jo estic, sols hi han uns 10 o 11 estrangers, tots els altres són xinesos, amb el que això repercuteix en la no festa, o siga, que si vull festa he d'anar a l'altre campus, que esta en el centre de la ciutat.
SORPRESA, I PUNTO: el menjar no és tan roïn com jo em pensava, és a dir, com el de la vella més o menys, però val 90 cèntims, així que meravellós
SORPRESA AGRADABLE: el campus en si esta de categoria, m'agrada, el que passa és que li falten estrangeres i festes. A vorem si venen!
SORPRESA MOLT AGRADABLE: la sueca, perquè així puc practicar l'anglés, i la xina, perquè m'ensenya xinés. I no penseu mal.

Per a finalitzar contaré un xiste que m'ha contat la sueca sobre els noruegs. Per a entendre-lo heu de saber que per als suecos els noruegs són com els de Lepe per a nosaltres:

- Què posa en les senyals abans d'entrar en una rotonda en Norway?
- Sols pots pegar 10 voltes a la rotonda!!

Next post will be in English!!!!!

1 comentari:

  1. Molt bon post, li diré el xiste a Mari a vore que li sembla, estic segur que em dirà alguno parlant "be" dels suecs...

    ResponElimina