dimarts, 19 de maig del 2009

CADA COP QUEDA MENYS!!!

Ja han passat més de tres mesos des de que arribí a Shanghai i quasi no m'he donat ni compte. Ja m'ho deia ma mare que el temps passa volant, aprofita-lo al màxim! La qüestió és que ara mateix em queda un mes i mig, i encara tinc moltes coses per veure i fer però molt poc de temps!! De primeres aquest cap de setmana me'n vaig a Nanjing, disabte i diumenge. Supose que anirem a l'hostal on trobarem unes quantes recepcionistes i camareres xinetes molt simpàtiques i agradables però emparraetes, és lo més típic als hostals xinesos. Les xinetes espavilades tenen altres menesters! La qüestió és que em queda molt per viatjar, però entre viatge i viatge projecte, o siga, tampoc puc pasar-me una setmana per ahi perdut. Per cert, si algu li interessa el projecte va molt bé, però al igual que tot, a última hora et dones compte que amb més temps estaria millor.

Per tot el demés, lo típic, durant la setmana projecte i xinés a saco i durant el cap de setmana o viatget o festeta. La del dissabte va ser brutal, no tinc suficients qualificatius per a definir-la, sols diré què erem un valencià, un valencià del palo, un basc, un italià i un francés, i el xiste va molar moooolt.

He rebut alguns missatges dient-me que que passaa amb el meu blog que no podien escriure comentaris. Jo no se el que passa, si Juanp Andresp ha pogut tots poden! El que si que puc dir es que han capat blogspot també, però en xina, així que no deurie tindre problemes vosaltres.

2 comentaris:

  1. Espavila i aprofita el temps que este estiu tenim que anar al gimnàs. Ja he fixat a Josep i anem tots els matins, aixina quan vingues no ens duras molta ventaja.

    Passa-ho be, Mr.Bono

    ResponElimina
  2. ese miguelet!!! disfruta el temps q et qda per allí!!

    ResponElimina