divendres, 1 de maig del 2009

GRAN FOSCARRA + CCTV

Donat el poc èxit que està tenint el meu blog, i després de pensar-ho molt, m'he quedat amb dos alternatives. La primera és criticar i faltar-me amb el personal, per tal d'atraure l'atenció. La segona és tancar el blog. Mentre pense quina de les dos coses fer, us contaré que en Xina, ja sóc famós!

Primer de tot he de aclarar, que està la expo del 2010, en la que no tenia res a veure fins ahir, i la expo de la uni, en la que hem format un equip.
La història és la següent:

30-04-2009, 21:23: reb una cridada d'un amic xinés, hey que demà a les 9 del matí tenim una reunió sobre la expo, vens?? I jo, doncs clar home, demà ens vegem.

30-04-2009, 21:27: hey que jo no podré arreplegar-te però ja li he dit a la meua amiga que quede amb tu i se'n veniu cap allà. I jo, correcte

30-04-2009, 21:31: hey que soc la amiga de isack, demà a les 8.30 en la biblioteca. I jo, meravellós, però de que anem a parlar exactament?¿?¿ La tipa: no ho se, demà ho veuràs. I jo, bé doncs.

30-04-2009, 21:39: hey porta als teus amics si vols també, estaría bé. I jo, correcte.

01-05-2009, 08.08: ie sopencos, alceu-se que hem quedat d'aci un rato. Raul va a la dutxa, esperem, esperem, esperem.

01-05-2009, 08.30: ixim de casa.

01-05-2009, 08.31: hey, where are you?? I jo, en 5 minuts estem

01-05-2009, 08.36: hey, where are you?? I jo, en 4 minuts estem

01-05-2009, 08.40: hey, are u coming?? I jo, en 1 minut arribem

01-05-2009, 08.41: hey, please, come!!! I jo, ja et veig, tranqui.

01-05-2009, 08.42: oh oh oh, so late!!! we are in a hurry!! I jo, però on anem. Silenci!!

01-05-2009, 08.43: On anem?¿ Oh, we are going to the expo, you know, in Shanghai will be a expo in 2010. I jo, oh, meravellós.

01-05-2009, 08.44: Ok, these are the questions they are gonna ask you. I jo, eiiinggg?¿?¿?¿? Yes yes, the TV is gonna interview you. I jo, comooooooorr?¿? Oh you didn't know?

01-05-2009, 08.45: no, i didn't know.

La resta més o menys s'ho podeu imaginar!!!

Que gran foscarra que em van fer, ni el mago les fa tan tan bé!!!!!!!!!!!

A vore si trobe l'altre video, perquè em van traure en dos cadenes de TV, una parlant i l'altra firmant un papelorio, que després van tirar a la basura, jajajjajaj.

CHISTE:

això és un que va a buscar feina i li diuen:
- mire, vosté començarà guanyant 600 euros i d'ací 3 mesos ja guanyarà 1000.
a lo que ell contesta:
- bo, pos ja tornaré d'ací tres mesos

5 comentaris:

  1. GUAUUUUU!!!! Eres tú el que sale en el segundo 16??? No me ha quedado muy claro por quá expo estabas allí..., no domino tanto el valenciano (te importaría hacerme un mini resumen de lo que cuentas en este post?). Ah! Y no lo cierres, que es muy divertido a pesar de que cuando escribes en tu idioma patrio no te entiendo muy bien... ;-p
    Biquiños!!!

    ResponElimina
  2. Jo estic amb Noelia! No has de tancar el blog, sempre estic esperant a que escrigues algo nou!!!

    ResponElimina
  3. Iei, i l'altre video?

    Jo també soc seguidor: sempre que estic avorrit entre per ací per vorer quina és la última. Per tant, espere que esculles la primera alternativa :P

    ResponElimina
  4. mmm, mikel, crec que lo de clavar-te en la gent t'ha ixit de l'anima.. pero no crec que siga bona opcio..
    tampoc crec que deuries tancar-lo, crec que es dels únics blocs que s'escriu en tres idiomes!!jejeje
    bo, m'alegre de que et vaja be per ahi!!!i estudiaaaa!!jejej
    per cert, falta l'altre video!!!!

    ResponElimina
  5. què tancar i què runes???? açò es queda ací!!! que ja puc presumir d'un amic famós i guapoooo!! :D

    ResponElimina